Telefonisch onbereikbaar
Onlangs heb ik de overstap willen maken naar een andere aanbieder voor mobiele telefonie. Vol goede moed heb ik een abonnement afgesloten bij Youfone; goed geprijsd en gebruik makende van het uitstekende radionetwerk van KPN.
De bestelprocedure ging erg goed en al snel kon ik gebruik maken van een vriendelijk te navigeren klantenportaal.
Prima! Totdat men mijn mobiele telefoonnummer ging porteren… Sinds het porteren ben ik telefonisch onbereikbaar (nu ongeveer 26 uur later) en is er nog geen zicht op een oplossing. Wellicht is er een hele goede (technische) reden waarom er iets mis is gegaan. Maar helaas, over de oorzaak worden geen uitspraken gedaan.
Wordt vervolgd! Hopelijk is er spoedig goed nieuws te vermelden…
Mocht je me in de tussentijd willen bereiken? Even niet op m’n mobiele telefoonnummer. 🙁
May 2nd, 2015 at 16:12
Tot op heden nog geen verandering in de situatie en geen enkele vorm van communicatie. Als techneut snap ik als geen ander dat er wat mis kan gaan maar helaas is er dus geen idee van de oorzaak. Nog maar even afwachten dus…
May 3rd, 2015 at 09:57
Een nieuwe dag, dus nieuwe kansen! Helaas… Morgen meer geluk, wellicht?
May 4th, 2015 at 06:08
Ook vandaag nog geen resultaat… Hopelijk lukt het om tijdens kantooruren antwoorden en een oplossing te krijgen.